جک طنز.............

جک طنز.............

طنز گویش و حرف زدن دختراها

 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
گویش دختران در سال 81: عزیزم ، عشقم چرا ناراحتی؟ قربونت برم
گویش دختران در سال 86: عزیزم، عشقم چرا ناراحنی؟ قلبونت برم
گویش دختران در سال 91: عجیجم، عجقم چلا نالاحتی؟ قلبونت بلم
گویش دختران در سال 96: دیبیلیم، عولوپولو، بیلی بولونات!
 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
پسره به دوست دخترش اس ام اس می ده: عزیزم! میای خونه مون؟ اگه موافقی عدد ۱ رو وارد کن اگه مخالفی عدد ۳۱۴۱۷۱۹۲۰۲۳۴۵۷۸۹۰۷۶۶۴۶۴۶۵ ۵۵۴۵۵۵۴۵۵!
 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
من تا شش سالگی فکر می کردم اسمم دست نزنه!
 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
از مهم ترین مزیت های زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی، “تقسیم پشه ها” بین اعضای خانواده است!
 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
رفتم بغالی، می گم نوشابه بزرگ می خواستم. طرف می گه منظورت خانواده است دیگه؟
گفتم :پـَـ…
گفت: پـَـ نه پَــو زهر مار بی شخصیت! چیه یاد گرفتید شمام هی می گید پـَـ نه پَــ؟
گفتم می خواستم بگم پنیر هم می خواستم.
بعد از کلی معذرت خواهی گفت: پنیر بسته ای؟
گفتم: پـَـ نه پَــ! متری بده! و فرار کردم!
 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
مشترک گرامی! شما برنده یک عدد همسر شدید. جهت اطلاعات بیشتر به سایت:
شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید.
با تشکر، شرکت بشین تا بیاد!
 
طنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراهاطنز گویش و حرف زدن دختراها
به هزار امید از نامزدم می پرسم از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟ برگشته می گه: قیافه و هیکل که نداری، بچه مایه دارم که نیستی، اخلاقتم که گند، به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!
 

نظرات شما عزیزان:

mohammad.
ساعت10:06---17 مهر 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:, ] [ 6:55 بعد از ظهر ] [ ❤°o.O نــســیــمــ O.o°❤ ]

[ ]

، عکس عاشقانه جدید
کد موس
پردهی ورودی . هذایت به بالا

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا

بارش حباب قلب
کد حباب و قلب